Wednesday, September 7, 2011

Changes alla times *grins*

otay so dere always changes going on in mine life wike always..

mine RL mommy just camed to visits me RL as of dis morning... YAY Mommy! 

her is now not only mine RL mommy, but her mine SL mommy n yahoo mommy n alla way round mommy... YAY mommy. 

i lives inna home in SL wif wotta peoples n it great dere is:
Mommy
mine sissy Mia
Hailey n her bebe Angela
Miss Abby
Maya
Nevaeh n her daughter Madison
MJ

i gots more family dat not lives wif:
Daddy Amoroth
Aunti Jewels
Cuzin Lianna
Cuzin Devon

so YAY~!~

i goes to 2 different schools right nows Willowdale n Blossom Hill Acadomy (BHA)
mine mommy is mine teacher at Willowdale
mine aunti jewels is mine teacher at BHA


dis is me, Mommy n Mia 


dis is Aunti Jewels, Lianna, Devon, Cole n me


dis is me n Okasan


dis blog is also gonna be used for school homework projects as well... so yeah hehe

0 what you gotta says:

 

Adventures of Lydia Ames Kanya © 2008. Distributed by Blogger Templates. Design By: SkinCorner